søndag den 1. december 2013

1 december - advent

Hvilken dejlig søndag og så   den 1 søndag i advent !
Huset er pynte op med lys, kugler, nisser og engle.

En glædeligt 1 december der ude i blogland.

Advents gave leg fra 4 piger fra en andet forum ....spændene den første pakke i dag :)
Et sødt lille hjerte og en bog af Helle Stangerup - den glæder jeg mig meget til at læse. Der var også en pakke chokolade lakrids...men de blev hurtig spist ;)


Slipper let over det i år med min adventskrans, har som det eneste sat bånd og hvide lys i min hængene lysestage.
 
Til gengæld er der lagt mere energi i mine juledekorationer.
Det eneste der er købt er lys, kugler og oasis.
Alt andet er fra egen have.
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Et kik i en skovbund med en lille engle.
Selv badeværelset skal pyntes.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar