mandag den 14. april 2014

Uge 16 - Gul

Så er det tredje uge med regnbue blog leg hvor farven gul indgår.

En farven jeg aldrig vælger især i tøj og blomster valg - ved ikke hvorfor kan godt se nu her ved påske tid med påskelilje men nej vil bare ikke have dem i mine vaser.
Havde lidt svært ved at finde gul i mit hjem, det eneste  er mine citroner i køkkenet og mit målebånde i sy/strikke kurven.

Måtte i min klinik for finde gult - her er det mine gule blyanter samt bøtten til brugte skalpelblade.

Og til sidste igen chakraen hvor det er solarpelus som er gul.  Her ligger emotioner som egoisme, nærighed, had, afvisning, jalousi, misundelse, grådighed, angst, og afhængighed/besiddende kærlighed og forelskelse. Solar plexus leverer energien til de psykiske evner.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar